Re: [SIGNATUR] Re: Installation, Mozilla/OpenCert, Linux

On Mon, 14 Apr 2003 16:07:08 +0200, Hans Schou wrote:

> Prøvede du kun at installere med IE, eller prøvede du først med IE da
> det ikke duede med Mozilla/Konqueror/Linux?

Jeg prøvede kun med IE. Nok ikke her jeg skal spørge om hjælp :-)
Nå men jeg prøver at få en ny pinkode og prøve med Mozilla. Under Linux -
Windows duer åbenbart ikke til digital signatur :-)

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

Windows NT - Insert wallet into Drive A: and press any key to empty.