PKCS#8 format

Hejsa

Jeg bikser med at få en kommercielt javabrowser til at acceptere TDC's
certifikat. Browseren kan kun loade certifikater fra filer og kun i et
bestemt format.
I deres dokumentation står der:
To be able to use client certificates, the user must have a PEM encoded
client certificate, immediately followed by the corresponding PKCS#8 v1.5
private key, which is also PEM encoded.

Jeg har en PKCS#12 formatteret nøgle. Jeg er overbevist om at openssl kan
konvertere fra PKCS#12 til det jeg har behov for - men jeg kan ikke finde
den magiske formel.
Jeg har kigget lidt på man openssl, man pkcs8 og man pkcs12 uden held.

T2K