Om den nye TDC-signatur

Ok, TDC gad ikke tage sig tid til at svare på en simpel mail om deres signatur, så her kommer den til Jer (ish):

Hvilke algoritmer bliver brugt til signaturen? (Går ud fra at det er RSA og noget)

Hvilken nøglelænge bliver brugt? (dette har jeg fundet til at være 512/1024/2048... Er det ikke for nyligt blevet slået fast at nøglelængden skal være minimum 2048 for at RSA er sikkert?)

Hvorfor bruge SSL frem for den (måske mere) udbredte PGP?

Jeg mener jeg havde mere, men min mutt gider ikke gemme de mails jeg sender :(

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?