Re: [SIGNATUR] Om den nye TDC-signatur

Jens Bo Friis wrote:
Det er et eksempel på en online-transaktion, en web signering, som
benytter den private nøgle til at lave en signatur på den tekst du
skriver i indtastningsfeltet. Signaturen overføres til min server i
xmldsig (w3c.org signatur) som her bliver valideret og hvis signaturen
er korrekt, indskrives du i gæstebogen.

Det kan jeg ikke, da TDC ikke er glade for at give slip på mit personcertifikat (som det åbenbart hedder).

"Dit certifikat kan ikke udstedes. Din pinkode er lukket, enten fordi du har fået dit certifikat udstedt, eller fordi du har forsøgt for mange gange med en forkert pinkode.
Kontakt evt. supportafdelingen på tlf. 80801581"

... Tvivler på at de har åbent nu... Dette fik jeg første gang jeg prøvede på min linux/mozilla... Det var muligvis lidt dumt at prøve med popups slået fra, men det er nu engang sådan jeg browser som default. Dumme TDC, men det er jo ikke nogen nyhed :P

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?