Re: [SIGNATUR] Bestilling af TDC-signatur

Mark Gjøl wrote:
Nå, Jeg FIK certifikatet selvom TDC's maskiner proklamerede at der var gået noget galt. Nu sidder jeg og prøver at signere med det. Det kan jeg ikke. Jeg kan ikke få mozilla til det. Så vil jeg exportere skidtet, så jeg kan bruge det i mutt i stedet. Det kan jeg så heller ikke... Unknown error. Dammit! Nogen forslag?
Skift navn :-)

Mozilla kan ikke håndtere æøå i dit navn. Se eventuelt:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2003_04/msg00097.html.utf8

T2K