Re: [SIGNATUR] Bestilling af TDC-signatur

On Thu, 05 Jun 2003 21:51:15 +0200
Tobias Kjær Tobiasen <sslug@sslug> wrote:

> Skift navn :-)
>
> Mozilla kan ikke håndtere æøå i dit navn. Se eventuelt:
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2003_04/msg00097.html.utf8

svjv. blev det rettet i CVS - og derfor burde den seneste mozille 1.4
RC1 kunne fungere.

prøv :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."