export/import af certifikat i mozilla v. 1.4

Hejsa forum

Et spørgsmål. Jeg har installeret flex signatur i windows miljø (IE 6) og
vil gerne exportere certifikat + nøgle, således at jeg kan benytte den i
mozilla (har testet både windows + linux miljø).

Export + import går fint, men det virker som om, at e-mail adresse ikke
medtages ved import i mozilla (ver. 1.4). Dette betyder, at jeg får en
fejlmeddelelse, når jeg forsøger at sende en digitalt signeret meddelelse i
mozilla, selvom mail-kontoen er den samme som certifikatet er udstedt til.

Er der andre der har oplevet samme problem ?????

/Ronnie