Re: [SIGNATUR] OpenSign invitation

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> writes:

> Som en del af TDC's kontrakt med Ministeriet for Videnskab, Teknologi og
> Udvikling er der udviklet en applet til signering via en browser.
>
> Appletten bliver udviklet i et Open Source projekt (OpenOCES) og er nået
> til test-fasen. For at sikre størst muligt understøttelse af diverse
> platforme
> inviterer vi alle til at deltage i testen som kan findes på www.openoces.org
> under OpenSign.
>
> Resultaten af testen skal sendes til denne nyhedsgruppe, men til en
> mailing-liste som beskrevet på projektsiden.

Jeg har prøvet med SuSE Linux 8.1 og SuSE Linux 8.2

På SuSE 8.1 bliver man efter spørgeskemaet dirigeret hen til
http://www.openoces.org/demo/servlet/AppletLauncher
hvorefter der kommer en grå rektangel frem uden yderligere information.

På SuSE 8.2 bliver man efter spørgeskemaet dirigeret hen til
http://www.openoces.org/demo/servlet/AppletLauncher
Her vises der dog hvad der sker, der "loades" forskellige ting,
bl.a. java klasser, men når man kommer til "Loading: Class:
com.ms.security.PermissionID ...", så sker der ikke rigtig mere.

Jeg vil gerne hjælpe med at fejlfinde enten på mine systemer eller på
appletten, skriv gerne en Cc til sslug@sslug

Jarl