Re: [SIGNATUR] OpenSign invitation

On 14 Oct 2003 22:15:59 +0200
Jarl Friis <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har prøvet med SuSE Linux 8.1 og SuSE Linux 8.2
>
> På SuSE 8.1 bliver man efter spørgeskemaet dirigeret hen til
> http://www.openoces.org/demo/servlet/AppletLauncher
> hvorefter der kommer en grå rektangel frem uden yderligere
> information.
>
> På SuSE 8.2 bliver man efter spørgeskemaet dirigeret hen til
> http://www.openoces.org/demo/servlet/AppletLauncher
> Her vises der dog hvad der sker, der "loades" forskellige ting,
> bl.a. java klasser, men når man kommer til "Loading: Class:
> com.ms.security.PermissionID ...", så sker der ikke rigtig mere.

Hvilken browser bruger du Jarl? Suse inkluderer flere forskellige
browsere, så det er muligt at en af dem vil virke.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."