Re: [SIGNATUR] Re: Linux og digitale signatur i "Friheden til at vælge"

On Wed, 15 Oct 2003 17:26:14 +0200
Arne Jørgensen <sslug@sslug> wrote:

[SNIP]

> Ja. Jeg byder gerne ind på opgaven, men det kan trække ud til januar
> førend jeg får tid til at smide en stor bunke arbejde efter den (og
> det har den brug for).
>
> Jeg håber der er andre der vil være med.

[SNIP]

Jeg vil gerne give en hånd med også. Hvor stor en hånd det lige bliver,
ved jeg ikke og jeg har slet ikke overskud til at være den der
koordinerer arbejdet.

Men hvis Arne koordinerer kan han regne med mig som ekstra arbejdshest
:)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."