Re: [SIGNATUR] Re: Linux og digitale signatur i "Friheden til at vælge"

Arne Jørgensen <sslug@sslug> writes:

> Ja. Jeg byder gerne ind på opgaven, men det kan trække ud til januar
> førend jeg får tid til at smide en stor bunke arbejde efter den (og
> det har den brug for).

Storartet! Tak for interessen, Arne!

Vi vil selvfølgelig allerhelst have en færdig bog engang i næste uge,
men jeg ved godt at det ikke virker sådan (har selv måtte stene min
forsker-bog pga. spædbarn!). ;-)

Jeg tror at det vigtigste er, at der er folk som har mod på opgaven,
og som kan skrive nogenlunde efter en realistisk tidsplan, så vi kan
se at der sker noget. Om tidsplanen så siger det ene eller det andet
er i den forbindelse mindre vigtigt. Lige nu står bogen til at dø,
hvis der ikke sker noget.

Men måske der er andre end Arne der kan starte projektet op og trække
det første læs? Arne kan så koble sig på senere?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.