Re: [SIGNATUR] Re: Linux og digitale signatur i "Friheden til at vælge"

Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg vil gerne give en hånd med også. Hvor stor en hånd det lige
> bliver, ved jeg ikke og jeg har slet ikke overskud til at være den
> der koordinerer arbejdet.

Fedt!

> Men hvis Arne koordinerer kan han regne med mig som ekstra
> arbejdshest :)

Måske I kunne lave en skitse til nogle fornuftige rammer for bogen,
som du så kunne begyde at fylde ud? Der ligger måske også lidt arbejde
i at finde ud af, hvordan man skriver bøgerne i XML på tyge? Jeg
skulle i hvert fald lige vænne mig til det (men jeg er heller ikke
nogen uber-tekkie)

-j

--
Men are from Earth.