Re: [SIGNATUR] Re: Linux og digitale signatur i "Friheden til at vælge"

On Thu, 16 Oct 2003, Janus Sandsgaard wrote:

> Fedt!

> Måske I kunne lave en skitse til nogle fornuftige rammer for bogen,
> som du så kunne begyde at fylde ud? Der ligger måske også lidt arbejde
> i at finde ud af, hvordan man skriver bøgerne i XML på tyge? Jeg
> skulle i hvert fald lige vænne mig til det (men jeg er heller ikke
> nogen uber-tekkie)

Det med XML DocBook tingen skal I ikke frygte - jeg vil
gerne hjælpe med at konvertere formater, bare billeder
laves i PNG-format.

IMHO er der utroligt vigtigt at vi får lavet solide
vejledninger i hvordan man
* opnår at få en digital signatur
* hvordan anvender man den digitale signatur
* Hvordan skal man behandle sin signatur (sikkerhed)

Det kan jo ikke være rigtigt at vi sidder med til
højbords og specificerer hvad der skal laves, og vi
ikke samtidig kan bruge det. Specielt set i lyset af at
vi altid "praler med" - bare giv os muligheden, så skal
vi nok gøre det muligt i praksis.

Derfor vil jeg også gerne give mit bidrag til
dokumentations-projektet.

Go go go :)))

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.