Møde om signatur-bogen (was: efterlysning af digital signatur i FTAV)

Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg er også frisk. Bor i Kbh S (amagerbrogade/englandsvej)- vi kan godt
> mødes hos mig- eller andetsteds.

Så er jeg frisk igen (gæster hele weekenden+).

De eneste tidspunkter der ikke passer mig den næste måneds tid er:

   torsdag d. 30. oktober - søndag d. 2. november
   onsdag d. 19. november - fredag d. 21. november

Hvem bliver vi? Klavs og jeg? Eller er der flere der vil med?

Kom med et bud på hvornår du kan og hører jeg ikke noget inden et par
dage dikterer jeg et tidspunkt. Og stedet kan også være min stue.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen