Re: Møde om signatur-bogen

Arne Jørgensen <sslug@sslug> writes:

> Kom med et bud på hvornår du kan og hører jeg ikke noget inden et par
> dage dikterer jeg et tidspunkt. Og stedet kan også være min stue.

Der har ikke været nogen bud på datoer så nu kommer jeg med et.

Jeg foreslår tirsdag den 4. november 2003 kl. 19.

Det er (foreløbig?) kun mig og Klavs der har meldt sig til at
mødes. Andre kan selvfølgelig nå det endnu :-)

Derudover har Mads Toftum og Donald Axel tilbudt deres assistance til
bogen per fjernarbejde og Peter Lind Damkjær har tilbudt
"konsulenthjælp" som privatperson.

På mødet foreslår jeg vi får lagt en slagplan for bogen. Her er lidt
inspiration:

  - hvad vil vi med den / hvem er målgruppen
  - hvordan struktureres bogen
  - hvordan fordeles opgaverne
  - ...

mvh