Re: [SIGNATUR]status vedr. møde om Digital signatur bogen

Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

<snip>

> Hvor kan du bruge Digital Signatur:
> - www.ku.dk
> 	- ville ikke virke med Mozilla da vi prøvede
> 	- nogen der kan få den til at virke?
> - www.openoces.org/demo
> 	- ville ikke virke med mozilla da vi prøvede - gav noget access denied
> 	info fra java. (Arne ville følge op på den)

Hvad med www.toldskat.dk?

Jeg har lige prøvet den med Mozilla 1.4 og Java Plug-in 1.4.1 og det
virkede fint.

Hvordan går det for KMD med at få OCES-certifikater på den fælles
pinkode? Jeg kunne læse at de skrev noget om at den fælles pinkode
nogen steder krævede et "kvalificeret certifikat" istedet for 'blot'
et OCES-certifikat, og det (oftest) svarede til de steder man skulle
henvende sig personligt i virkeligheden. Men e-boks kan du ikke logge
på med et OCES-certifikat, det kan du derimod godt med den pinkode du
også kan få sendt med posten uden personligt fremmøde. Mystisk.

Hilsen
  Kåre

--
Kaare Fiedler Christiansen                         sslug@sslug