Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

> Hvor kan du bruge Digital Signatur:
> - www.ku.dk
> 	- ville ikke virke med Mozilla da vi prøvede
> 	- nogen der kan få den til at virke?

www.kk.dk (som Klavs mente) virker her hos mig.

Der ligger et screen shot på <http://arnested.dk/signatur/>. Samme
sted ligger der også et screen shot af <http://www.feriekonto.dk/> der
også virker.

> - www.openoces.org/demo - ville ikke virke med mozilla da vi prøvede
>   gav noget access denied info fra java. (Arne ville følge op på
>   den)

Virker heller ikke her hos mig. Både OpenSign- og OpenLogon-appletten
svarer:

Summary of the signing process:
Result returned from the applet: java.security.AccessControlException: access denied (java.util.PropertyPermission * read,write)

Jeg prøver at skrive direkte til openoces-mailinglisten.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen