Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

> man skal også betale en "licens" for at benytte OCES certifikater, pr
> bruger pr år.

Med TDC's rodcertifikat installeret i min webserver er jeg vel i stand
til at acceptere logins med OCES-certifikater? Jeg kan ganske vist
ikke udlede flere oplysninger end dem der står i certifikatet, men til
en del brug kan det vel være fint (fx logge sig på en forenings[1]
medlemsdatabse og selv ændre sin adresse).

mvh
        /arne

[1] den forening jeg har i tankerne er nemlig ikke så rige.
--
Arne Jørgensen
Valby Langgade 272, 1. tv., 2500 Valby