Re: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Hello Arne,

ja, hvis du betaler pr bruger pr år til tdc.

/Bo
http://bofriis.dk

Thursday, November 6, 2003, 4:08:53 PM, you wrote:

Arne Jørgensen> Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

> [...]

Arne Jørgensen> Med TDC's rodcertifikat installeret i min webserver er jeg vel i stand
Arne Jørgensen> til at acceptere logins med OCES-certifikater? Jeg kan ganske vist
Arne Jørgensen> ikke udlede flere oplysninger end dem der står i certifikatet, men til
Arne Jørgensen> en del brug kan det vel være fint (fx logge sig på en forenings[1]
Arne Jørgensen> medlemsdatabse og selv ændre sin adresse).

Arne Jørgensen> mvh
Arne Jørgensen>         /arne

Arne Jørgensen> [1] den forening jeg har i tankerne er nemlig ikke så rige.