Re: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Hello Arne,

den access denied fejl har nogen sporet til at hænge sammen med en
bestemt version af JRE/JDK.

det handler om at brugeren ikke bliver promptet for applet signing
certifikatet.

prøv at installere den seneste jdk version - jdk1.4.2 og se om
problemet ikke forsvinder...

/Bo
http://bofriis.dk

Thursday, November 6, 2003, 3:54:31 PM, you wrote:

Arne Jørgensen> Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

> [...]

Arne Jørgensen> www.kk.dk (som Klavs mente) virker her hos mig.

Arne Jørgensen> Der ligger et screen shot på <http://arnested.dk/signatur/>. Samme
Arne Jørgensen> sted ligger der også et screen shot af <http://www.feriekonto.dk/> der
Arne Jørgensen> også virker.

Arne Jørgensen> Virker heller ikke her hos mig. Både OpenSign- og OpenLogon-appletten
Arne Jørgensen> svarer:

Arne Jørgensen> Summary of the signing process:
Arne Jørgensen> Result returned from the applet: java.security.AccessControlException: access denied (java.util.PropertyPermission * read,write)

Arne Jørgensen> Jeg prøver at skrive direkte til openoces-mailinglisten.

Arne Jørgensen> mvh
Arne Jørgensen>         /arne