Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

> den access denied fejl har nogen sporet til at hænge sammen med en
> bestemt version af JRE/JDK.
>
> det handler om at brugeren ikke bliver promptet for applet signing
> certifikatet.
>
> prøv at installere den seneste jdk version - jdk1.4.2 og se om
> problemet ikke forsvinder...

Det er en

    Java(TM) Plug-in Blackdown-1.4.1-01

der er installeret i min browser.

Måske prøver jeg en nyere. Jeg er dog lidt nervøs ved det da min
netbank er afhængig af java-pluginen (og det virker nu). Jeg har før
prøvet at en opdatering af java'en med en fungerende netbank
resulterede i en ørkenvandring på næsten et år hvor jeg ikke fik det
til at virke igen.

Så kun måske prøver jeg ... :-)

mvh
        /arne