Re: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Hello Arne,

det underlige omkring java plugins er at vi (jeg) har set det virke
med den oprindelige opensign applet før den gik open source.

vores applet signing certifikat er udstedt af Thawte.

TDC's er udstedt af Verisign.

Jeg er meget presset mht. tid, men  når der kommer lidt mere luft i
kalenderen vi jeg kaste mig over port af nuværende applet til min
"egen" så jeg kan teste signeringen.

/Bo
http://bofriis.dk

Thursday, November 6, 2003, 4:33:47 PM, you wrote:

Arne Jørgensen> Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

> [...]

Arne Jørgensen> Det er en

Arne Jørgensen>     Java(TM) Plug-in Blackdown-1.4.1-01

Arne Jørgensen> der er installeret i min browser.

Arne Jørgensen> Måske prøver jeg en nyere. Jeg er dog lidt nervøs ved det da min
Arne Jørgensen> netbank er afhængig af java-pluginen (og det virker nu). Jeg har før
Arne Jørgensen> prøvet at en opdatering af java'en med en fungerende netbank
Arne Jørgensen> resulterede i en ørkenvandring på næsten et år hvor jeg ikke fik det
Arne Jørgensen> til at virke igen.

Arne Jørgensen> Så kun måske prøver jeg ... :-)

Arne Jørgensen> mvh
Arne Jørgensen>         /arne