	Fra: Arne Jørgensen [mailto:sslug@sslug
	Sendt: to 06-11-2003 16:33
	Til: sslug@sslug
	Emne: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

	Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

	> den access denied fejl har nogen sporet til at hænge sammen med en
	> bestemt version af JRE/JDK.
	>
	> det handler om at brugeren ikke bliver promptet for applet signing
	> certifikatet.
	>
	> prøv at installere den seneste jdk version - jdk1.4.2 og se om
	> problemet ikke forsvinder...

	Det er en

	    Java(TM) Plug-in Blackdown-1.4.1-01

	der er installeret i min browser.

	Måske prøver jeg en nyere. Jeg er dog lidt nervøs ved det da min
	netbank er afhængig af java-pluginen (og det virker nu). Jeg har før
	prøvet at en opdatering af java'en med en fungerende netbank
	resulterede i en ørkenvandring på næsten et år hvor jeg ikke fik det
	til at virke igen.

	Så kun måske prøver jeg ... :-)

	mvh
	        /arne