	Fra: Arne Jørgensen [mailto:sslug@sslug
	Sendt: to 06-11-2003 16:30
	Til: sslug@sslug
	Emne: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

	Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

	> Hello Arne,
	>
	> ja, hvis du betaler pr bruger pr år til tdc.

	Jeg skal lige være sikker på at jeg forstår dig helt korrekt:

	Så vidt jeg kan se er jeg _teknisk_ set i stand til at hente TDC's
	rodcertifikat på deres hjemmeside i stand til at sætte sådan en
	login-mekanisme op og bruge den _uden_ hjælp eller øvrig indblanding
	fra TDC.

	Skal din kommentar så forstås således at betalingen gør det legalt at
	gøre det?

	Med andre ord jeg må jeg _ikke_ installere TDC's rodcertifikat i min
	webserver og bruge det til at verificere logins med?

	På hvilket punkt adskiller dette sig væsentligt fra at verificere
	signerede/krypterede e-mails vha. TDC's rodcertifikat?

	mvh
	        /arne

	--
	Arne Jørgensen