Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

Jeppe Buk <sslug@sslug> writes:

> ...må jeg spørge, hvilken bank du bruger, som virker under
> Galeon/Java-blackdown? Og hvilke erfaringer du har med det (virker det
> "nogenlunde", eller virker det bare ;-))?

Naturligvis må du spørge.

Jeg har Sydbank. Min Galeon er version 1.3.10 med Java(TM) Plug-in
Blackdown-1.4.1-01. Det hele kører på Debian Unstable.

Erfaringen er at det hele virker problemfrit. Ikke noget med halvt
skjulte tekster eller manglende funktionalitet. Tilmed er linux på
listerne over systemer der virker. Jeg er tilbøjelig til at kalde det
en eksemplarisk opførsel!

mvh
        /arne

P.S. Efter den rosende omtale må jeg hellere gøre opmærksom på min
     inhabilitet. Jeg ejer seks aktier i Sydbank ;-)
--
Arne Jørgensen
Valby Langgade 272, 1. tv., 2500 Valby