Re: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digitalsignatur bogen

On Fri, 2003-11-07 at 00:02, Arne Jørgensen wrote:
> Jeg har Sydbank. Min Galeon er version 1.3.10 med Java(TM) Plug-in
> Blackdown-1.4.1-01. Det hele kører på Debian Unstable.
>
> Erfaringen er at det hele virker problemfrit. Ikke noget med halvt
> skjulte tekster eller manglende funktionalitet. Tilmed er linux på
> listerne over systemer der virker. Jeg er tilbøjelig til at kalde det
> en eksemplarisk opførsel!

Det er for mig at se vigtigt at de *officielt* understøtter Linux. Det
gør en meget stor forskel at man ikke er overladt til selv at "hacke" en
løsning sammen!

On Fri, 2003-11-07 at 08:38, Klavs Klavsen wrote:
> Her er en liste over banker der virker med Linux (men ikke nødvendigvis
> understøtter eller garanterer at de gør).

Det er en meget god oversigt - jeg savner dog en struktureret angivelse
af *officiel* support for browsere.

mvh Jeppe