Re: Re[2]: SV: [SIGNATUR] status vedr. møde om Digital signatur bog en

On Wed, 5 Nov 2003 17:41:30 +0100, Jens Bo Friis <sslug@sslug> wrote:

Hello Tim,

man skal også betale en "licens" for at benytte OCES certifikater, pr
bruger pr år.

Så kommer jeg nok ikke selv til at lave nogle 'offentlige' løsninger der baserer, med mindre nogen kommer med en stor pose penge. Hvorfor skal man egenligt betale?, hvis man ikke bruger andet end egenudviklet software (+ opensign/openlogon), brugeren har jo fået sit certifikat.

Hvor kan man læse om prisen for at bruge digital signatur? Det eneste jeg kan finde om pris på digitalsignatur.dk, er punkt 7 under faq

7. Koster det noget at få en digital signatur?
Nej – den offentlige digitale signatur er gratis for alle danskere til personligt brug.

Her kan jeg jo godt tolke det som personligt brug, hvis jeg bruger min nøgle til at logge ind i en webtjeneste

ps: Jeg kan godt huske at der blev snakket om en prismatrix på sslug-signatur mødet.

-- Tim Liljendahl