Re: OpenSign release 1.0.2

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> writes:

> OpenSign er released i version 1.0.2. med en række
> bugfixes. Bl.a. skulle det nu være muligt at anvende Sun's JRE
> 1.4.1_01 og 1.4.1_02.

Jeg kan da melde herfra at det virker på Debian Unstabe d.d. i Galeon
1.3.10 med Blackdowns Java plug-in version 1.4.1-01.

Eneste krølle var at forstå at OpenSign og OpenLogon bruger deres
eget certificatstore (en pcks12-fil i ~/.oces/). Jeg troede de brugte
browserens indbyggede så det tog lidt tid at blive det klogere ;-)

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen