Re[2]: [SIGNATUR] OpenSign release 1.0.2

Hello Henrik,

den environment variable er ikke let at få fat på fra java. Kun
user-dir er tilgængeligt. Og på en win2k er user-dir desværre c:\

:-(

/Bo
http://bofriis.dk

Wednesday, November 12, 2003, 10:35:24 AM, you wrote:

Henrik Gemal> Peter Lind Damkjær wrote:

> [...]

Henrik Gemal> Meget irreterende at der oprettes et directory i roden på C:\ drevet.
Henrik Gemal> Det bør det aldrig gøres!

Henrik Gemal> Det bør være i %APPPATH%
Henrik Gemal> således at der kommer et OCES directory i noget ala:
Henrik Gemal> C:\Documents and Settings\[username]\Application Data