Re: [SIGNATUR] Re: status vedr. møde om Digital signatur bogen

"Arne Jørgensen" <sslug@sslug> wrote in message

> Det har du helt klart en pointe i. Der er ingen grund til at
> vedligeholde dobbelte lister. På den anden side set ville det være
> rart med en oversigt over hvilke steder det virker under
> linux-systemer.
>
> mvh
>         /arne
> --
> Arne Jørgensen
> Valby Langgade 272, 1. tv., 2500 Valby
> tlf: 36 44 18 03, mobil: 21 65 01 13
> e-post: sslug@sslug, <http://arnested.dk/>

Digitalsignatur.dk er meget åben for nye input til reorganisering således,
at man også kunne få en oversigt over de steder der også virker med
linux-systemer.
Det eneste der kræves er at der kommer de input, så vil jeg kigge på
hvorledes det på siden kan præsenteres.

Altså hvis i kender steder der accepterer linux-systemer så skriv det til
sslug@sslug

/Ronnie Lykke Madsen