From: sslug@sslug [mailto:sslug@sslug On Behalf Of Jarl Friis
Sent: 5. februar 2004 08:42
To: sslug@sslug
Subject: [SIGNATUR] OpenCert -- hvilken Java version?

Hej.

Jeg prøver at installere digital signatur med OpenCert, men jeg får følgende fejl når den skal fremstille certifikatet:

Exception: java.net.MalformedURLException: unknown protocol: https
java.net.MalformedURLException: unknown protocol: https
        at java.net.URL.<init>(URL.java:475)
        at java.net.URL.<init>(URL.java:371)
        at java.net.URL.<init>(URL.java:325)
        at dk.certifikat.opencert.CertificateGetter.getCertificate(CertificateGetter.java:184)
        at dk.certifikat.opencert.IssueCertificate$ButtonHandler.actionPerformed(IssueCertificate.java:364)
        at java.awt.Button.processActionEvent(Button.java:324)
        at java.awt.Button.processEvent(Button.java:297)
        at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Component.java:2588)
        at java.awt.Component.dispatchEvent(Component.java:2492)
        at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:334)
        at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy(EventDispatchThread.java:126)
        at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(EventDispatchThread.java:93)
        at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:88)
        at java.awt.EventDispatchThread.run(EventDispatchThread.java:80)

Jeg bruger Java 1.3.1. Er der noget med at https kun findes i senere udgaver af Java, eller er der noget andet jeg har overset?

Jarl

--
Jarl Friis
Softace