Re: [SIGNATUR] OpenCert -- hvilken Java version?

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> writes:

> Hej Jarl,
>
> Det er fuldstændig rigtigt. Java 1.3.1 understøtter ikke HTTPS, så
> enten skal du hente JSSE eller opgraderer til en Java 1.4.x (jeg vil
> foreslå det sidste)

Tusind tak for hjælpen og det meget hurtige svar.

Var det en ide at nævne det på en af jeres sider vedr. OpenCert,
support sider. Det gælder vel også at hvis du installerer med en
Browser (fx. Mozilla) så kræver det enten JSSE eller Java 1.4.x. For
at gøre jeres eget support arbejde nemmere kunne i fx. skrive at det
kræver java 1.4.x (i.e. udelukke brugere der forsøger 1.3.x + JSSE)

Jarl

--
Jarl Friis
Softace