Signere et SSL-server certifikat med sin digitale signatur

Hej.

Jeg håber dette er den rigtige liste at spørge. Jeg har en web-server (ikke firma, mere hobby), og jeg kunne godt lide at vide, om jeg kan bruge min nyerhvervede digitale signatur til at signere (eller hvad det nu hedder) server-certifikatet så folk, der præsenteres for server-certifikatet kan tage min signatur med i betragtning, når de skal godkende eller forkaste det.

Det var vist lidt vævende...

Hilsen Søren

 "Everything should be made as simple as possible, but not simpler."
	     --- Albert Einstein