digital signatur og kendt nøgleudsteder

Hej signatur'ere.
Jeg ved ikke særligt meget om emnet digital signatur, så bær over med mig, hvis jeg bruger mærkelige/forkerte betegnelser osv.
Jeg har fået mig en digital signatur og prøvet at sende emails som er digitalt underskrevet.
Problemet er dog, at hvis jeg sender til folk, der ikke selv har en digital signatur, får de at vide at signaturen er invalid - hvilket de fleste almindelige mennesker betragter som en advarsel på højde med virus-advarsler og derfor bliver mine mails slettet!
Kan det virkeligt passe, at TDC ikke står registreret som en "certificate authority", eller er der noget galt i måden, jeg sender på?
Nogle gode ideer til, hvor skal man klage henne for at forsøge at få sådan noget ændret?

Mange hilsner

Lars