From: Lars Riisgaard Ribe [mailto:sslug@sslug
Sent: 26. april 2004 11:46
To: sslug@sslug
Subject: [SIGNATUR] digital signatur og kendt nøgleudsteder

Hej signatur'ere.
Jeg ved ikke særligt meget om emnet digital signatur, så bær over med
mig, hvis jeg bruger mærkelige/forkerte betegnelser osv.
Jeg har fået mig en digital signatur og prøvet at sende emails som er
digitalt underskrevet.
Problemet er dog, at hvis jeg sender til folk, der ikke selv har en
digital signatur, får de at vide at signaturen er invalid - hvilket de
fleste almindelige mennesker betragter som en advarsel på højde med
virus-advarsler og derfor bliver mine mails slettet!
Kan det virkeligt passe, at TDC ikke står registreret som en
"certificate authority", eller er der noget galt i måden, jeg sender på? Nogle gode ideer til, hvor skal man klage henne for at forsøge at få
sådan noget ændret?

Mange hilsner

Lars