Re: [SIGNATUR] Net-ID virker med Knoppix/Linux + JyskeBank

Ivar Madsen <sslug@sslug> writes:

> Som jeg læser hvad computerworld.dk skriver i dag, så er Net-ID kun til at
> certificere at man er den man udgiver sig for, når man surfer på http.
> Og jeg tror at det er det langt de fleste certifikat bruger (såvel TDC som
> PBS) nøjes med at bruge det til.

Desvære ja. Det må enten skyldes at vi kun er i første fase af brugen
af digitale signature, mangel på vision eller ukendskab til IT (IT = www).

> Jeg ønsker PBS hel med at få deres Net-ID udbredt.

Enig, bare ikke der er nogen der tror at det på nogen måde er en
værdig erstatning for en rigtig digital signatur.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional