Re: [SIGNATUR] Net-ID virker med Knoppix/Linux + JyskeBank

On Tue, 1 Jun 2004 14:45:28 +0200 (CEST)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Jeg bootede op på en Knoppix 3.3, 2003-12-19-DA (DVD fra Alt Om Data).
> Her gik jeg så ind på http://www.sygeforsikring.dk/ og videre til
> "Egne medlemsoplysning". Valgte "Jyske Bank" i listen, hvor kun Danske
> Bank og BG Bank ellers er nævnt.

Man skal m.a.o. være kunde i Jyske Bank?

HTTP er en tilstandsløs protokol, ikke? Så må der være noget
ovenpå, som husker tilstanden. Er NET-ID cookie baseret?

Ellers må NETID være socket-baseret, og så kan der være
sikkerhedsproblemer?

--
donald_j_axel snabela get2net.dk -- http://d-axel.dk/