Re: [SIGNATUR] Net-ID virker med Knoppix/Linux + JyskeBank

donald_j_axel skrev:

> Man skal m.a.o. være kunde i Jyske Bank?

Eller BG Bank, eller Danske Bank. Flere kommer sikkert til,,,

> HTTP er en tilstandsløs protokol, ikke? Så må der være noget
> ovenpå, som husker tilstanden. Er NET-ID cookie baseret?
> Ellers må NETID være socket-baseret, og så kan der være
> sikkerhedsproblemer?

Jeg læste i går, hvordan det er med cookie, men nu kan jeg ikke finde det,
så du må herfra nøjes med huskeren.

Der sættes en cookie, der er temp, og ikke gemmes på computeren, hvad det
bruges til blev jeg ikke helt klarover.
Derudover så gemmes der en cookie på computeren med oplysning om hvilken
bank man loggede på med sidst.

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant