Re: [SIGNATUR] Installation af certifikat

Ivar Madsen wrote:
Andreas Bach Aaen skrev:

Jeg har nu endelig fået lavet et TDC OCES certifikat ved hjælp af
OpenCert, men jeg kan hverken installere certifikatet i Mozilla eller i
KDE. Kodeordet for at låse certifikatet op er simplethen forkert.

Og du er sikker på at det kodeor du bruger er det regtige?

BTW så skrev jeg et indlæg for ikke så lang tid siden, om hvordan man fik
det installeret, jeg kan godtnok ikke finde det lige nu, men jeg mener at
det var på denne kanal, eller måske dk....unix

[SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere
2004-05-23 13:00

Med venlig hilsen Egon Andersen