Re: [SIGNATUR] Installation af certifikat

Ivar Madsen wrote:

> Og du er sikker på at det kodeor du bruger er det regtige?

JA. Jeg kom nemlig til at lave en slåfejl ved gentagelse af kodeordet.
Hermed fik jeg begge kodeord skrevet ud på konsollen hvori jeg kørte
javaapplikationen fra (vældigt smart NOT - men kun til debug formål!!!!).
Dernæst var jeg yderst omhyggelig og skrev kodeordet helt forfra to gange.
Herefter gik OpenCert programmet igang og jeg fik skrevet en fil, som jeg
valgte at kalde xxx.p12.
Men er det en pkcs#12 fil som OpenCert laver?
Iøvrigt, så var det en java fortolker med versionsnummer: j2re1.4.2_03 fra
Sun som jeg benyttede.

> BTW så skrev jeg et indlæg for ikke så lang tid siden, om hvordan man fik
> det installeret, jeg kan godtnok ikke finde det lige nu, men jeg mener at
> det var på denne kanal, eller måske dk....unix
Jeg benyttede faktisk dit indlæg fra søndag den 23. maj 2004 13:00:46
ellers var jeg ikke kommet så langt. OpenCert er ikke lavet af folk med
speciale i brugergrænseflader. Det er helt tydeligt.

Mvh