Re: [SIGNATUR] Installation af certifikat

Andreas Bach Aaen skrev:

> JA. Jeg kom nemlig til at lave en slåfejl ved gentagelse af kodeordet.
> Hermed fik jeg begge kodeord skrevet ud på konsollen hvori jeg kørte
> javaapplikationen fra (vældigt smart NOT - men kun til debug formål!!!!).
> Dernæst var jeg yderst omhyggelig og skrev kodeordet helt forfra to gange.
> Herefter gik OpenCert programmet igang og jeg fik skrevet en fil, som jeg
> valgte at kalde xxx.p12.
> Men er det en pkcs#12 fil som OpenCert laver?
> Iøvrigt, så var det en java fortolker med versionsnummer: j2re1.4.2_03 fra
> Sun som jeg benyttede.

Hvis du valgte pkcs fil, så er det det. Den kan du impotere i Mozilla, uden
at lave om.

Du skal først have rodcertifikatet installeret, det gør du med
http://www1.certifikat.dk/repository/ocesca.crt Linket har jeg fundet på
http://www.apanage.dk/kryptering/index.html hvor der er en mere uddybende
forklaring på hvordan du skal oprette rodcertificatet, og installere dit
pkcs  certificat.

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant