Re: [SIGNATUR] Installation af certifikat

Ivar Madsen wrote:

> Hvis du valgte pkcs fil, så er det det. Den kan du impotere i Mozilla,
> uden at lave om.

Hvor var det man kunne vælge mellem en pkcs fil og en anden type fil?

> Du skal først have rodcertifikatet installeret, det gør du med
> http://www1.certifikat.dk/repository/ocesca.crt Linket har jeg fundet på
> http://www.apanage.dk/kryptering/index.html hvor der er en mere uddybende
> forklaring på hvordan du skal oprette rodcertificatet, og installere dit
> pkcs  certificat.

Jeg har installeret rod OCES certifikatet først og selvfølgelig checket SHA1
checksummen op imod oplæsningen på det gratis 80-nummer.

Det tyder desværre på at mit kodeord er forkert. Tripple øv. Nu skal jeg til
at bestille et nyt certifikat og annulere det gamle for tredie gang :-(

Mvh