nyt .mozilla

Min mozilla er gået i koks, så jeg har taget en kopi af mit .mozilla, og
startet på ny, jeg har kopieret

50576467.w
67343082.s
67509843.w
bookmarks.html
cookies.txt
prefs.bak til prefs.js

Det virker, det eneste jeg kan se jeg mangler er min digitale signatur,
hvilken fil er det jeg skal have kopieret for at få den med?

Tilbage i backupen er der

abook.mab
Cache
cert8.db