Re: [SIGNATUR] Invalid signatur

Hello torben,

Det er ikke usandsynligt at spamfilteret ændrer i mailen, hvis det gør
det er der desværre ikke noget at gøre.

Thursday, July 1, 2004, 8:07:50 AM, you wrote:

torben> En bekendt har sendt mig en mail med en digital signatur. Desværre får
torben> jeg følgende fejl/note, når jeg åbner den med mail-readeren i Mozilla:

torben> Digital Siganture is Not Valid

torben> This messages includes a digital signatue, bt the signature is invalid.
torben> The signature does not match the message content correctly. The message
torben> appears to have been altered after the sender signed it.

torben> Er der nogen, som kan give et forslag til, hvad der kan være sket.

torben> Min bekendt bruger Outlook eller Outlook ekpress. Han har sat et eller
torben> andet spamfilter op (www.spamfighter.com) og bruger TDC's SMTP server
torben> til at sende mails med.

torben> Meddelsen han sendte var ikke krypteret.

torben> Mvh. Torben

--
Best regards,
 Kim Rasmussen