Re: [SIGNATUR] Invalid signatur

Jeg mindes at have observeret noget der ligner. Typisk har det været når der er vedhæftede filer.

Så du mener det er muligt, at det er mozilla, som laver noget underligt ?

Der var ingen vedhæftede filer på den mail, han sendte.

Hvis din bekendte have sendt e-mailen uden signatur, ville du nok bare have accepteret indholdet, men nu bliver du usikker, om der er pillet ved indholdet. Og faktum er at der nok er pillet lige lidt eller meget ved indholdet ;-)

Det var kun for at afprøve signaturen og konceptet.

Og ad Kim Rasmussens kommentar, vil jeg blot knytte at det burde et spam/virus/xxx-filter vel ikke gøre. Hvis det gør vil jeg betegne et sådant filter som absolut ubrugeligt.

Enig.

Og iøvrigt er et spam-filter vel
kun aktiv på indkommende post.

Ikke nødvendigvis. Han er nødt til at reklamere med en "banner/tekstlinie" for produktet, for at han kan benytte det gratis. Kunne det være, at denne banner bliver sat på efter, at mailen er signeret ?

Foreslå iøvrigt din bekendte at anvende Mozilla, den har en rigtig god junk-filter!

Der findes folk, der ikka kan fordrage Microsoft. Og der findes folk, som mener Microsoft produkter er dybt geniale. Han tilhører den sidste slags. Men ellers et udmærket forslag.

Både din og Kim's signatur medførte ingen invalid signatur hos mig.
For at få afklaret om det er min version af Mozilla, som der er noget i vejen med. Eller det er min bekendts spamfilter, vil jeg blive glad hvis I vil prøve at sende en mail direkte til mig.

Med venlig hilsen
Torben Frøberg