Re: [SIGNATUR] Invalid signatur

Kim Rasmussen wrote:
Hello Egon,

Thursday, July 1, 2004, 8:37:04 AM, you wrote:

Egon> Og ad Kim Rasmussens kommentar, vil jeg blot knytte at det burde et
Egon> spam/virus/xxx-filter vel ikke gøre. Hvis det gør vil jeg betegne et
Egon> sådant filter som absolut ubrugeligt. Og iøvrigt er et spam-filter vel
Egon> kun aktiv på indkommende post.
Egon> Foreslå iøvrigt din bekendte at anvende Mozilla, den har en rigtig god
Egon> junk-filter!

Helt enig, et fornuftigt filter burde ikke ændre mailen, men jeg har
før set nogle filtre der lige skulle lave lidt reklame for sig selv,
og sætte f.eks. "Virus Scanned by XXX/YYY" ind i mailen. Det samme sker
f.eks. hvis man poster til en Yahoo mailingliste, så skal Yahoo også
lige snige en reklame ind i bunden af mailen.

Den slags burde spam-filteret jo netop stoppe ;-)

Åh - ja, de stakkels ISP'er gør så meget for deres kunder. De er også begyndt at scanne e-mails for virus og andre dårligdomme. Hvis de finder noget i mails til mig, sender de en mail til mig om at de har slettet mailen.
Da jeg ikke sender mails fra min ISP i junk-mail, af gode grunde, virker det som spam, hvor det ellers ville være røget direkte i Mozilla's junk-filter.
(Dette sker heldigvis kun på de mailboxe der ligger hos udbyderen.)

Med venlig hilsen
Egon Andersen