Re: [SIGNATUR] Den rigtige type Java?

Kresten Skovsted Buch wrote:
Hej Alle

Jeg har brugt meget lang til til at få java til at virke i mozilla så jeg kan få en digital signatur.

Nu får jeg så denne besked på TDC' webside:

Det ser ud som om, at du ikke benytter den rigtige type Java på din pc. (Du benytter Java-typen: (ingen fundet) , men der kræves Suns Java v. 1.4.1 eller højere).

Min java er 1.4.2?

Kan I forklare mig hvad det lige er der går galt??

Mvh Kresten

Med mindre det er fordi du specifikt ønsker at anvende TDC OCES signaturer, vil jeg foreslå, at du anvender http://www.cacert.org indtil TDC gør noget effektivt, så der ikke er de problemer med installation i Mozilla som der er i dag. Jeg har opgivet at få nye certifikater fra TDC!

Med venlig hilsen
Egon Andersen