Re: [SIGNATUR] Hvor svært kan det være?

Kresten Skovsted Buch wrote:

> Der er da for så vidt intet at udsætte på TDC' opencert. Det glider da
> fuldstændig smertefrit, hvis ellers java virker. Det er da sjældent at
> et linuxprogram går i gennem uden større problemer.
> Mvh Kresten, der har fået digital signatur fra TDC til at virke.

Har de fået rette fejlene med dårlige vejledning, således at det er til at
finde udaf uden at man skal gætte sig til hvordan det skal gøres?
Det vil glæde mig, jeg har næmlig måtte spære min signatur, og har idag
bestilt et nyt, og er ikke sikker på at jeg kan huske hvordan det var jeg
gjorde sidst,,,

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen