Re: [SIGNATUR] Den rigtige type Java?

Kresten Skovsted Buch wrote:

> Jeg har brugt meget lang til til at få java til at virke i mozilla så
> jeg kan få en digital signatur.
> Nu får jeg så denne besked på TDC' webside:
> Det ser ud som om, at du ikke benytter den rigtige type Java på din pc.
> (Du benytter Java-typen: (ingen fundet) , men der kræves Suns Java v.
> 1.4.1 eller højere).

Den fik jeg også i aftes, men lige pluskelig, så virkede det bare.
Jeg fik så bestilt for kort tid efter jeg havde bedt om at få spæret
signaturen, så den nye også var spæret, det er en anden sag.

> Min java er 1.4.2?
> Kan I forklare mig hvad det lige er der går galt??

Min er installeret gennem urpmi med mandrake.club som kilde. Det burde jo
også være SUN JAVA,,, Jeg ved ikke hvad der kan være gået galt.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen