Re: [SIGNATUR] Den rigtige type Java?

Ivar Madsen wrote:

> Den fik jeg også i aftes, men lige pluskelig, så virkede det bare.

Der er et link til en side, hvor der ikke er check for om der er SUN JAVA på
maskinen, så det er det jeg har klikket på.

> Jeg fik så bestilt for kort tid efter jeg havde bedt om at få spæret
> signaturen, så den nye også var spæret, det er en anden sag.

Den er så kommet, og lige bortset fra at man på siden hvor man skal indtaste
PIN-koden og PW ikke kan se hele teksten, så virkede det bare, fik hentet
signaturen, og fik installeret den uden problemmer.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen